Thursday, July 28, 2011

Terima Kasih CIKGU! ^^


terima kasih cikgu kerana sudi menjemput saya ke majlis yang penuh bermakna baru-baru ni.. terasa macam dah grad betul-betul je.. huhu.. kerana ilmu yang cikgu-cikgu curahkan kami masih disini dalam mencari lautan ilmu yang luas ini.. profesion perguruan adalah pekerjaan yang sangat murni, menjadi ibu bapa kedua dalam mendidik dan mengasuh kami menjadi dewasa dalam menempuh hari-hari mendatang.. teringat kenangan sewaktu di sekolah, pernah beberapa kali kena denda, kena lari buat pusingan kat padang, jalan itik dekat koridor sekolah, angkat meja duduk kat luar, rotan, tulis surat mintak maaf, berdiri kat kerusi dan macam-macam lagi.. masa tu memang nakal 'gila', habis cikgu saya sumpah seranah lepas kena denda... tapi itu dulu, waktu fikiran masih tak matang... tapi kini saya sedar, semua itu hanya lah kerana cikgu sayangkan saya.. cikgu hanya mahu lihat kejayaan anak-anak muridnya di masa hadapan... ^^

InsyaAllah lagi 2 tahun, dapatlah saya menggengam ijazah sebenar kalau takde paper yang "kantoi".. hehe.. terima kasih atas doa dan harapan cikgu-cikgu ke atas kami... TERIMA KASIH atas segala-galanya... semoga Allah memberkati dan mengurniakan rahmat dan kemudahan kepada cikgu-cikgu.. ^^

2 comments:

~ shana ~ said...

gambar ni time bile?

Hanif Ahmad said...

baru je ni.. selasa lepas.. ^^

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...